Kommunikáció

Halld Meg, Amit Az Emberek Valójában Mondanak!

Címkék: KommunikációAktív hallgatás

Szerző:

Publikálva: 2019.10.29

A hallgatás az egyik legfontosabb készség, amivel rendelkezhetünk. Az, hogy hogyan figyelünk, nagy hatással van a munkánk hatékonyságára és a másokkal folytatott kapcsolataink minőségére is.

Folytatás

Hogyan használd a kérdéseket a kommunikáció során?

Címkék: Kommunikáció

Szerző:

Publikálva: 2019.10.28

Az információ összegyűjtése az egyik alapvető emberi tevékenység - az információból tanulunk, segít megoldani a problémáinkat, fejleszteni a döntéshozó képességeinket, és annak köszönhetjük azt is, hogy jobban megértsük egymást.

Folytatás

Hogyan tudunk hallgatni tényleges figyelemmel és nyitottsággal?

Címkék: KommunikációAktív hallgatás

Szerző:

Publikálva: 2019.08.27

Az ösztönző, konstruktív párbeszédhez szükség van az értő hallgatás képességére is. Ki beszélne szívesen bárkihez is, aki képtelen végig- és meghall(gat)ni őt?

Folytatás

BRIEF mediációs modell vezetőknek, a konfliktusok gyors megoldására

Címkék: KommunikációKonfliktuskezelésVezetés

Szerző:

Publikálva: 2019.08.12

A BRIEF mediációs modell kifejezetten vezetők számára hasznos, a beosztottak közötti, vagy az ügyfelekkel való nézeteltérések megoldására.

Folytatás