Kommunikáció

Útmutató az asszertivitáshoz: Legyél közvetlen, határozott és pozitív!

Címkék: Kommunikáció

Szerző:

Publikálva: 2020.10.28

Az asszertivitás a kommunikációnak az a fajtája, amelyet arra használhatsz, hogy egészséges, a kapcsolatot támogató módon fejezd ki az igényeidet. Ez a cikk az asszertivitás előnyeiről szól és abban segít, hogyan tudod elsajátítani, hogy érvényesülni tudj, különösen a munkahelyen.

Folytatás

A határok kezelése

Címkék: Kommunikáció

Szerző:

Publikálva: 2020.08.04

Annak biztosítása érdekében, hogy mások tiszteletben tartsák az igényeidet, húzd meg és kontrolláld a szakmai és a személyes határaidat.

Folytatás

Tudatos (vezetői) kommunikáció – Négyszemközti interakciós helyzetekben

Címkék: Kommunikáció

Szerző: Dömény Erika

Publikálva: 2020.07.14

Mire van szükség ahhoz, hogy "elég jól" és hatékonyan kommunikáljunk?

Folytatás

Kommunikáció tervezés - a megfelelő üzenet közvetítése a megfelelő módon

Címkék: KommunikációVezetés

Szerző:

Publikálva: 2020.04.11

Biztos kaptál már olyan emlékeztetőt, amiről te magad is úgy érezted, a küldője nem gondolta végig, mit kell tudnod vagy hallanod?

Folytatás

Halld Meg, Amit Az Emberek Valójában Mondanak!

Címkék: KommunikációAktív hallgatás

Szerző:

Publikálva: 2019.10.29

A hallgatás az egyik legfontosabb készség, amivel rendelkezhetünk. Az, hogy hogyan figyelünk, nagy hatással van a munkánk hatékonyságára és a másokkal folytatott kapcsolataink minőségére is.

Folytatás

Hogyan használd a kérdéseket a kommunikáció során?

Címkék: Kommunikáció

Szerző:

Publikálva: 2019.10.28

Az információ összegyűjtése az egyik alapvető emberi tevékenység - az információból tanulunk, segít megoldani a problémáinkat, fejleszteni a döntéshozó képességeinket, és annak köszönhetjük azt is, hogy jobban megértsük egymást.

Folytatás

Hogyan tudunk hallgatni tényleges figyelemmel és nyitottsággal?

Címkék: KommunikációAktív hallgatás

Szerző:

Publikálva: 2019.08.27

Az ösztönző, konstruktív párbeszédhez szükség van az értő hallgatás képességére is. Ki beszélne szívesen bárkihez is, aki képtelen végig- és meghall(gat)ni őt?

Folytatás

BRIEF mediációs modell vezetőknek, a konfliktusok gyors megoldására

Címkék: KommunikációKonfliktuskezelésVezetés

Szerző:

Publikálva: 2019.08.12

A BRIEF mediációs modell kifejezetten vezetők számára hasznos, a beosztottak közötti, vagy az ügyfelekkel való nézeteltérések megoldására.

Folytatás